Nu puteti defini mai mult de 5 obiective/puncte de interes.Pentru a defini un nou obiectiv trebuie sa stergeti unul dintre cele deja definite!Ati mai ales acest obiectiv!
se ofera nu doar suport tehnic, ci si asistenta turistica. Exemple:
explicatii privind modul in care se poate
ajunge la hotel;
consultanta privind alegerea unui anumit hotel.
Recomandarea obiectiva a hotelurilor in functie
de diferite criterii (buget, confort, distanta fata
de un anumit obiectiv, posibilitati de parcare, acces internet, etc);
posibilitatea de a efectua rezervari telefonice (nu doar online);
informatii suplimentare fata de cele
afisate pe site privind serviciile oferite
de anumite hoteluri, precum si tarifele aferente;
detalii (la solicitarea clientului) despre
potentialele surse ce pot cauza disconfort (zgomot, siguranta personala,
petreceri in desfasurare in cadrul hotelului, lucrari de renovare/constructie, s.a.m.d.)
rezolvarea in timp real a oricarei posibile
neintelegeri aparute la receptia hotelului in momentul cazarii;
rezolvarea eventualelor probleme de comunicare generate de
limba vorbita (Ex: daca receptionerul nu cunoaste limba engleza);
Asumarea responsabilitatii rezervarii:
Ne asumam rezervarile confirmate in intregime, nu DOAR transmiterea informatiilor catre hotel. Raspundem de:
efectuarea si transmiterea rezervarii catre Hotel
inregistrarea corecta a informatiilor de catre Hotel: Noi suntem
responsabili de modul in care un hotel inregistreaza rezervarea dvs.!
pastrarea camerelor rezervate si cazarea oaspetilor
respectand intocmai confirmarea rezervarii;
respectarea tarifelor confirmate;
Despagubire in caz de overbooking: *
In cazul in care o rezervare efectuata prin intermediul nostru
nu poate fi onorata asa cum a fost confirmata, ne
obligam sa oferim clientului una dintre urmatoarele variante:
cazare in acelasi Hotel intr-o camera superioara
celei rezervate, pastrand tariful initial (free upgrade);
gratuitate la cazare in alt hotel de cel putin aceeasi categorie
cu cea a hotelului rezervat initial, precum si returnarea integrala a
eventualelor sume achitate in avans aferente serviciilor neprestate conform confirmarii;
despagubire cu valoarea tarifului camerei/camerelor
rezervate si neonorate, precum si returnarea integrala a eventualelor
sume achitate in avans aferente serviciilor neprestate conform confirmarii;
Variante multiple de plata:
plata se poate face atat la receptie in momentul cazarii, cat si catre
noi, in avans inainte de cazare, sau dupa sejur* in urmatoarele variante:
online cu card bancar;
transfer bancar (lei, eur, usd);
depunere numerar in cont;
cash la sediul Omega Tour;
Acceptarea rezervarilor negarantate:
se pot face rezervari, fara a fi necesara garantarea cu card bancar, la majoritatea hotelurilor;
Securitatea informatiilor cardului bancar:
in cazul utilizarii online a unui card bancar, datele acestuia sunt
introduse direct pe siteul procesatorului de card - ROMCARD, astfel incat
nici Omega Tour si nici hotelurile nu au acces la datele cardului dvs.;
chiar si in cazul in care clientul nu are acces la internet,
sau din alte motive doreste sa ofere datele cardului telefonic,
acestea nu sunt transmise la hotel, garantarea sau plata catre hotel
facandu-se de Omega Tour in baza contractului cu acesta si nu cu cardul clientului.
Politica de anulare flexibila:
beneficiem din partea hotelierilor si oferim clientilor o politica de anulare flexibila;
nu aplicam penalitati pentru nesosiri sau anulari tarzii decat
daca hotelierul solicita punctual acest lucru pentru rezervarea in cauza;
Viteza de reactie:
informatiile privind rezervarile efectuate ajung in receptia hotelului in 2-3 minute.
Siguranta rezervarii / verificarea umana:
Pentru a fi siguri ca rezervarile sunt inregistrate corect
la hotel si clientul nu are nici cea mai mica surpriza la cazare,
am pus la punct un sistem unic de verificare. Mai exact, imediat
dupa efectuarea unei rezervari (online sau telefonic) se desfasoara urmatoarele actiuni:
verificarea telefonica a primirii rezervarii de catre hotel;
solicitarea unei confirmari scrise din partea hotelului a inregistrarii rezervarii in sistemul propriu;
verificarea confirmarii hotelului cu datele rezervarii;
reverificarea rezervarii la hotel in ziua sosirii (dimineata, inainte de sosirea clientului);
verificarea efectiva a sosirii clientului la hotel;
Siguranta tarifelor:
facem toate eforturile astfel incat tarifele noastre
sa fie mai mici decat tarifele oferite de hoteluri, sau de alte siteuri online!
tarifele afisate pe site sunt maxime. Sunt situatii in
care, dupa efectuarea rezervarii, tariful confirmat este mai mic decat cel afisat pe site;
in nicio situatie, de niciun fel, un tarif confirmat nu poate fi marit;
Cele mai solicitate orașe
SUS
Siteul www.tourneo.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies.
Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES
Pentru a efectua o rezervare este necesar sa te autentifici!