“Calatoresc destul de des, astfel ca de 6-7 ori pe an beneficiez de serviciile RIN Aeroport Hotel.
Cateva observatii:
1. Calitatea semnalului la TV lasa de dorit, multe canale se vad prostsi foarte prost, in majoritatea camerelor in care am stat
2. S-a intamplat , cate o singura data, sa am frigider defect in camera, sau la cabina de dus sa curga apa de sub ea, masiv. A inundat toata baia.
3. Lipsa Wi-FI in camere, macar cu trafic redus, sa poti deschide un email. Nu e o mare investitie asta!
4. Atitudinea necorespunzatoare a unui barman de la barul de noapte, de la subsol.. Am platit la bar o bere (de 15 lei) cu 20 de lei, el a luat banii si mi-a intors spatele, scurt. Macar sa-mi lase placerea sa-i ofer EU tip-ul, nu sa si-l ia el singur!! Asa ceva iti provoaca o mare sila, fapt pentru care nici nu am mai calcat pe acolo de vreo doi ani. Ce impresie lasa asa ceva unor straini, care trec prin hotelul dvs, nici nu vreau sa mai comentez, stiti si dvs. Uite asa ne facem reclama singuri, cu mitocani ca barmanul acesta!”